Coldplay - Clocks 듣기 가사 해석Coldplay - Clocks 듣기 가사 해석

Posted at 2019. 3. 5. 18:33 | Posted in 음악/Coldplay
반응형

Lights go out and I can′t be saved

빛은 사라지고 저는 구원받을 수 없죠
Tides that I′ve tried to swim against,

제가 헤엄쳐 나온 파도는
put me down upon my knees

저를 다시 무릎 꿇렸죠
Oh I beg, I beg and plead, singing

오 제가 이렇게 빌어요, 제발,

Come out of things unsaid

예고되지 않은 것들이 나와
Shoot an apple off my head

제 머리 위의 사과를 명중시키죠
And a trouble that can′t be named

그리고 이름지을 수없는 문제들과
tigers waiting to be tamed, singing

길들여지길 기다리는 호랑이들이 눈 앞에 놓여있죠

You are

오 당신은,,
You are

오 당신은,,


Confusion that never stops

혼란은 멈추지 않죠
Closing walls and ticking clocks, gonna

닫혀가는 문들과 째깍거리는 시계들은
Come back and take you home

다시 돌아와 당신을 집으로 데려가 버릴 거예요
I could not stop that you now know, singing

이제 당신이 알게된 바로 그것,

그것들이 바로 제가 멈추지 못했던 것 들이예요

Come out upon my seas

제 바다 속에서 올라와
Cursed missed opportunities

놓쳐버린 기회들을 저주하네요
Am I a part of the cure?

저는 치료제의 일부일까요?
Or am I part of the disease, singing

아니면 병의 일부일까요?

You are

오, 당신은
You are

오, 당신은
You are

오, 당신은
You are

오, 당신은

You are

오, 당신은
You are

오, 당신은

And nothing else compares

그리고 어떤 것들도 비교되지 않죠
Oh! nothing else compares

오, 아무것도 비교되지 않죠
And nothing else compares

비교되는 것이 아니죠


You are

오, 당신은
You are

오, 당신은

Home, home, where I wanted to go

집, 집 제가 가기를 원했던 곳이예요
Home, home, where I wanted to go

집, 집 제가 가기를 원했던 곳이예요
Home, home, where I wanted to go (you are)

집, 집 제가 가기를 원했던 곳이예요 (오, 당신은)
Home, home, where I wanted to go (you are)

집, 집 제가 가기를 원했던 곳이예요 ( 오, 당신은)

반응형
//